OPLOSSINGEN VOOR JOUW PRODUCT
Vindt oplossingen voor jouw product of service door inzage te krijgen in wat jouw klanten zeggen
Als producent of aanbieder van een service wil je graag weten wat jouw klanten vinden van jouw product of service. Met welke onderdelen zijn zij tevreden en op welke punten kan je je mogelijk verbeteren? Krijg inzage in alle recensies en beoordelingen van jouw klanten en wat er over jouw product gezegd wordt met de software die wij aanbieden.
Gebruik deze data vervolgens om jouw product nog beter te maken of om jouw marketing budget nog beter te besteden. Onze slimme algoritmes voegen meta-data toe aan de beschikbare informatie en rapportages. Krijg toegang tot een uitgebreid dashboard of vraag een op-maat gemaakt rapport bij ons aan. Neem contact met ons op of vraag direct een demo aan.


BETERE MARKETING
Krijg inzicht in de verschillende doelgroepen en hoe zij omgaan met jouw product. Gebruik deze data om je marketing-campagnes en budgetten beter te laten werken en om een nog hogere ROI te verkrijgen.
Focus je je liever op de hoogste waarderingen en probeer je daar meer waarde uit te krijgen of wil je ervoor zorgen dat minder goed presterende doelgroepen meer aandacht krijgen? Onze experts kunnen een duidelijk en goed advies geven om jouw campagnes nog beter te laten werken of je draait zelf uitgebreide rapportages uit.
PRODUCT ONTWIKKELING
Door te begrijpen hoe jouw klanten jouw producten waarderen kun je voor de ontwikkeling van je product waardevolle inzichten opdoen. Via onze data-sets kan het algoritme rapportages maken om te bepalen wat belangrijk is voor een consument en wat mogelijke verbeterpunten kunnen zijn.
Zo kan je jouw producten verbeteren gebruikmakend van de feedback van jouw klanten. Een nieuw gelanceerd product kan gelijk worden meegenomen in het dashboard zodat gelijk nieuwe feedback kan worden bekeken.




OPTIMALE VERKOOP
Door middel van het draaien van rapportages in ons dashboard kan jij inzage krijgen welke verkoopkanalen het beste presteren. Je kan je verkoop vele malen optimaliseren door te analyseren waar jouw producten het beste verkopen en waar je de beste waarderingen krijgt van jouw klanten.
Bij het toevoegen van een nieuw verkoopkanaal kan gelijk ingezien worden hoe dit kanaal zich verhoudt ten opzichte van de reed bestaande kanalen.